Minggu, 17 April 2011

Antara 2 CINTA

Ya Allah,,

Jika aku jatuh cinta,,,
Cintakan aku pada seseorang yang
melabuhkan cintanya pada-Mu....
agar bertambah kekuatanku
untuk mencintai-Mu.....

Ya Muhaimin,,,
Jika aku jatuh cinta,,,
jagalah cintaku padanya
agar tidak melebihi cintaku pada-Mu,,,

Ya Allah,,
Jika aku jatuh hati,,,
izinkan aku menyentuh hati
seseorang yang hatinya tertaut pada-Mu,,,
agar tidak aku terjatuh dalam jurang cinta-Mu...



Ya Rabbul Izzati.....
Jika aku rindu........
Rindukan aku pada
seseorang yang merindui
syahid di jalanmu,,,,,,,,

Ya ALLAH...
Jika aku rindu.......
Jagalah rinduku agar tidak
lalai merindui SYURGA-Mu,,,

Ya ALLAH,,
Jika aku menikmati cinta
kekasihmu,,,
Janganlah kenikmatan itu
lebih daripada indahnya
bermunajat sepertiga malam,,,,

Jika kau halalkan aku untuk
merindui kekasih-Mu,,,
Jangan biar aku melepasi
batas sehingga lupa pada
CINTA HAKIKI dan RINDU
ABDI hanya kepada MU,,,,

Tidak ada komentar:

Posting Komentar